»Pri tej odločitvi se zelo vidi, kakšno prioriteto sploh ima šolstvo.«
»Mislim, da ne bo prehude posledice na psihi otrok, glede na to, da gre za spremembo, ki je načrtovana samo za to leto.«
»Definitivno pa to ni korak v smer stabilnosti, v smeri vračanja v normalen tempo dela.«
»Problematično je tudi, da odločitev ni bila sklenjena zaradi koristi otrok, ampak nekaterih drugih interesentov.«
»To ni usluga šolskemu sistemu.«
»To je odraz res neustreznega odnosa vladajočih.«
»To je prisotno v šolstvu že ves čas tega mandata, tega ministrstva. Da nas ne vključujejo, da za stvari, ki nas zadevajo, izvemo zadnji, kar vnaša dodaten pedagoški nemir in tudi poslabšuje ozračje.«
»In ne na podlagi nevpletenih, namesto na podlagi interesa otrok oz. njihovega učnega procesa, zdravja in podobno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju